Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
10.02.2008 15:14 - ViCoVe
Автор: maverick Категория: Забавление   
Прочетен: 225 Коментари: 0 Гласове:
0

Последна промяна: 10.02.2008 15:15


Мъж отива да вземе сина си от детската градина.
Учителката пита:
- Кой е вашият син.
- Има ли значение нали утре ще го върна!

Научил Иванчо, че всички възрастни си имат някакви тайни и можело много лесно да ги изнудиш - само им казваш "аз знам всичко".
Прибира се Иванчо у тях и казва на майка си:
- Аз знам всичко!
- Ау... Ето ти 20 лева, само не казвай на баща си.
Иванчо доволен прибирал парите и отишал при баща си:
- Тате, аз знам всичко!
- На ти 50 лева, само не казвай на майка си!
Прибрал и от него парите. Решил да се пробва и с други хора.
Видял съседа:
- Аз знам всичко!
Съседът се просълзил и казал:
- Ела тогава прегърни истинския си баща, сине!

Възрастна жена пита пиян гробар на гробищата:
-Извинете може ли да ми кажете къде се намира седми участък гробно поле номер осем?
Гробарят я изгледал с пиян поглед и отвърнал:
-Бабо ти като не си знаеш мястото защо ставаш

Едно дете към майка си:
- Мамо, децата в училище казват , че съм алчен!
- Кои са тези деца?
- Дай пет лева и ще ти кажа!

- Мамо, а пък днес в училище рисувахме нашите майки!
- Че нали и вчера пак същото рисувахте?
- Ами да! Учителката като влезе и вика: - Рисувайте, ваш`та майка!!!

Братът на Иванчо отишъл при майка си и казал:
- Мамо, батко пак ми лепна шамарче.
А майката отговорила:
- А ти защо не му лепна също шамарче?
- Защото нямам лепило. 

Един ден Иванчо се връща в къщи и се хвали на дядо си:
-Днес помогнах на една баба да пресече улицата.
-Браво, Иванчо, ето ти 1 лев.
На другия ден Иванчо идва с Марийка.
-Днес помогнахме на една баба да пресече улицата.
-Браво на вас, ето ви по 1 лев.
Когато Марийка си отишла, дядото попитал Иванчо:
-Защо днес идвахте двама души?
-Защото бабата се съпротивляваше...



Гласувай:
0




Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: maverick
Категория: Забавление
Прочетен: 5122
Постинги: 1
Коментари: 0
Гласове: 13
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930